۲ پاسخ

میتونی بدی از همین الان اگ رفلاکس نداره

گردو جزء مغزیجاتیه که الرژی زایی بالایی داره باید جزء آخرین چیزایی باشه که تست میکنین مخصوصا اگه رفلاکس داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان سپهر و مینو مامان سپهر و مینو ۱۳ ماهگی
مامان کنجد عسلی🩷👶 مامان کنجد عسلی🩷👶 ۸ ماهگی