اینم ی قابلمه مسی که ازمسافرت گرفتم واسه دخملی 😍

تصویر
۷ پاسخ

منم دقیقا دو روز از سفر برگشتم از زنجان واسه بچه قابلمه مسی گرفتم😁😁😍😍

مبارکش باشه❤️غذاتومس مزش تغییرمیکنه نمیدونم براچی

مبارکش باشه❤️غذاتومس مزش تغییرمیکنه نمیدونم براچی

کوچیکه؟

غذا ت مسی بمونه بو میگیره

مبارک باشه ولی برای کوچولوها فقط پیرکس و استیل پیشنهاد میشه بقیه ظروف مواد مضر وارد غذا میکنن

منم دارم رو سیسمونی دخترم اما میگن خوب نیست برا بچه

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱ سالگی
مامان رستا خانم💜 مامان رستا خانم💜 ۱۴ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۸ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۱۳ ماهگی