اینم پوره سیب زمینی دخملی خداروشکر خورد😁

تصویر
۲ پاسخ

سیب زمینی آب‌پز کردم بعد له کردم یه کوچولو روغن زیتون زدم که یه وقت یبوست نشه بعد با شیرخشک رقیق کردم...

میشه دستور شو بگی

سوال های مرتبط

مامان کایرا 💓🥰 مامان کایرا 💓🥰 ۱۵ ماهگی
مامان ساحل مامان ساحل ۸ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی