اینم دومین غذا پسرم پوره سیب زمینی 😍

تصویر
۸ پاسخ

خیلی خوبه که بافت دارمیدی کم کم عادت میکنه یادمیگیره احسنت
نوش جونش

سلام گلم یه سوال داشتم شما کدوم بیمارستان زایمان کردید؟

چند قاشق بش میدی؟

خیلی خوشمزس
مخصوصا با کره
🤣🤣😐وقتایی که میمونه خودم میخورم بقیشو

من امروز سیب درختی آب پز کردم پوره کردم با پشت قاشق له کردم ولی میترسم بهش بدم همش میگم تو گلوش گیر نکنخ

چراااا اول فرنی بعد حریره بادوم بعد سیب بعد موز ماه بغد هم میره توی سوپ ها خیلی سنگینه الان براش اخه

نوش جونش
با چی شروع کردی شما؟

چه جالب همین الان خواستم بزنم تو گهواره ببینم چجور درست میشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان Aydin👼🏻🩵 مامان Aydin👼🏻🩵 ۱ سالگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی