من اصلا پوره ندادم فرنی و حریره دادم بعدش سوپ شروغ کردم بعدشم حلیم و پوره سیب و گلابی
شما اول از پوره شروع کردی با فرنی عزیزم؟
باید قشنگ میکس کنی با آب یا شیر ...شبیه فرنی بشه دون دونه نداشته باشه...
من سیب زمینی دادم حساسیت داد
باید خیلییی بافت نرم تری داشته باشه و رقیق باشه چون فقط تا حالا شیر خورده اصلا نمیتونه همچین غلظتیو بخوره
از کی شروع کردی به کوچولت کمکی دادی
اینجوری نیست ک باید له تر از این بشه
عزیزم شبیه مربا هویجه،با شیر خشک یا شیر خودت رقیق کن ک بتونه بخوره،اینجوری معلومه نمیخوره
دخترمنم دوست نداشت نه هويج نه سيب زميني
شايد بخاطر اينه كه كامل له نشده برامنم اينجوري شده بود
باید یکم شیر خشک اضافه کنی که خوشمزه شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.