ازمایش انومالی ۱۵ چند هفته باید بدیم

۱۰ پاسخ

دکتر من آزمایش رو برای ۱۵ هفته نوشته و سونورو برای ۱۸ هفته

احتمالا غربالگری شانزده هفتگی باشه برای منم نوشته

18 هفته کامل باید بشه

منم ۱۶ شهریور میشم ۱۶ هفته و ۲ روز

هم سونو هست هم ازمایش

نه ۱۸هفته و ۴روز

اخه دکتر بهم گفته ۱۶ شهریور بیا بنویسم ازمایش

من ۱۸ هفته و سه روز رفتم

هجده هفته فقط سونو انومالی داره دیگه.... آزمایش ندارن

دکتر برای من ۱۸ هفته و ۵ روز نوشت

سوال های مرتبط

مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیان😍 مامان کیان😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری