۶ پاسخ

من گرفتم نخوردم خیلی بد طعم بود

شیرخشک نیست
پودر مکمل بارداری و شیردهی

من برای وزن بچم خوردم دو هفته بعد سنو دادم وزنش بالا رفت

من تو بارداریم یه عااااالمه خوردم اصلا صد گرمم تاثیر نداشت

من تو بارداری خوردم ولی تاثیر نداشت

من تو بارداری خوردم وای مث خرس شدم

سوال های مرتبط

مامان حلماورستا💕 مامان حلماورستا💕 ۱۷ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۱۳ ماهگی
مامان مهرساناC᭄ مامان مهرساناC᭄ ۸ ماهگی