۲ پاسخ

انشاالله باردار باشی
اگه باردار بودی زودتر برو دکتر تا چکاب بشی

بدون استرس دو روز بی خیال تحمل کن . مشخص می‌کنه
یا پریود میشی
یا لک تموم میشه انشالله به امید خدا بارداری

سوال های مرتبط