عزیزا از این ازمایش چیزی متوجه نیشین ترو خدا کمک کنین

تصویر
۳ پاسخ

سلام عزیزم کمبود شدید ویتامین Dداری کم کاری تیروئید هم داری ذخیره ی تخمدانتم متوسط رو ب پایینه اگه اقدامی باید بری زیر نظر متخصص زنان و غدد

چندم پریودیت این آزمایشو دادی

خانم مال اف اس اچ . ال اچ . پرولاکتین و ذخیره تخمکت هست . چیزی ک من متوجع شدم مثل اینکه همه چی خوبه خدارو شکر و فقط ال اچ فک کنم ی کم بالا باشه

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان سودا مامان سودا هفته بیست‌ویکم بارداری