سلام خانما برا یبوست بچه هاتون چی میدین؟

۵ پاسخ

من قطره پدی لاکت و کولیکز میدم خیلی خوبه واقعا

من پدی لاکت بی بی کر
اینا خوبه چون شیرخشک میخوره شکمش سفت میشه داخل شیرخشکشم دو س قطره روغن زیتون میریزم قشنگ راه میندازه

تا سه ماه دارن بعد رفع میشه

بله خوبه خیلی کمک کرده بهش
ولی همچنان زور زدن و داره

بایولاکت

سوال های مرتبط

مامان لیام❤️ مامان لیام❤️ ۱۳ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان تربچه و پیازچه مامان تربچه و پیازچه ۱۶ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدلیام مامان محمدلیام ۲ ماهگی