سلام خانما میشه بگید روش جلوگیری تون چیه؟🔞🔞🔞🔞🔞

۱۲ پاسخ

سلام عزیزم متاسفانه طبیعی🤦🏻‍♀️

قرص شیردهی میخورم

طبیعی

کاندوم استفاده میکنم

طبیعی😩😩

فعلا طبیعی
ولی تو فکر آیودی هستم

کاندوم

طبیعی

من قرص مارولین میخورم قرصاش هم خوبن

کاندم
ایمنیه حداکثری و بدون عوارض جدی

کاندم

قرص میخورم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری