۴ پاسخ

اره منم همینجوریم عصبی میشم وقتی گرفتگی و درد دارم و زیر دلم تیر میکشه

من زیاد سرپا وایسم کار کنم اینجوری میشم

اره دقیقااااا

بله بخاطر بزرگ شدن رحمه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری