قیکت عکاسی و فیلمبرداری در بیمارستان🤓😱🤯

تصویر
۴ پاسخ

چقد زیاده،منم عکاسی وفیلمرداری قبل وبعد زایمان داشتم کلن شد۱.۵

به نظرم خوب گرفته من با عکسام هشت تومن دادم🫠

چقد قیمتش زیاده🫤🫤

همه بیمارستاناهمینه؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس 💖 مامان پرنسس 💖 هفته سی‌وهشتم بارداری