خانما واکسن یک سالگی دوتا شده

۴ پاسخ

از کی دوتاس ،یکی بوده اونم تو دست

من که موقعی زدم یکی بود الان میگن جدیدا دوتا شده

مگه چندتا بوده

بله ۲تا خداروشکر نه تب داشت نه درد

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اسنا مامان اسنا هفته ششم بارداری
مامان پرنسس کوچولو 💓 مامان پرنسس کوچولو 💓 ۲ سالگی
مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۱۸ ماهگی