سلام خانما وا‌کسن یک سالگی سنگینه؟؟؟؟

۸ پاسخ

راحتترین و سبک‌ترین واکسنه

سلام عزیزم اصلا! حتی به من گفت استا هم نیاز نیست و ندادم.

نه ولی موقعی که تزریق کردن بهم گفتن ممکنه ۳ هفته بعد علائم رو نشون بده
جالب اینجاس پسره خواهرم ۱ ماه از دخترم بزرگتره تو شهر دیگه ای هم هستن
هم اون هم دخترم دقیقا ۳ هفته بعد واکسن یه روز تب شدید کردن ۳ روزم بی میل به غذا بودن

پسرمن دوهفته بعدش اوریون گرفت گفتن عوارض واکسن خفیف گرفته

راحته راحت

نه اصلا..

نه عزیزم

نه خیلی راحته نه درد دارن نه تب

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۱ سالگی
مامان اسنا مامان اسنا هفته ششم بارداری