کارشناسای عزیز
جنسیت چیه???



🤣🤣🤣🤣🤣🤣

تصویر
۱۳ پاسخ

ضربان قلب زیاد میگن دختره

وژدانا الان از روی چی تشخیص بدیم مسلمووون 😁😁

دکترت کیع عزیزم

50درصددختره 50درصدپسر😂

هرچه از خدا آید خوش آید ان شاءالله سلامت باشه و هرچی انتظارشو دارین

دختره😂

من ان تی هم رفتم معلوم نداد
امروزم رفتم همینطور
چجوری تو 7هفته نشون بده 😂

فک کنم یا دختره یا پسر🤣🤣

خرم ابادی هستی عزیزم

از روی سنو قلب اخه 😂😂😂

دکتر متخصص هم نمیتونه تشخیص بده الان

😐😐😐😐😐😐

بهترین کارشناس هم تو این هفته نمیتونه تفسیر کنه 😂😂😂

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان مُعجزه خدا👼🏻 مامان مُعجزه خدا👼🏻 هفته نوزدهم بارداری
مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری