۷ پاسخ

منم۵هفته ام عزیزم دیقا همینن علائم دارم همش نگرانم ک نکنه مشکلی هس فقد درد خفیف گاهی زیرشکم میگیرم

وای منم ندارم گاهی وقت ها یادم می‌ره حاملم

تازه از ۶ هفته من تهوع هام شروع شد تا الان ک ۱۲ هفتم مدام بالا میارم با قرص سرپام🥲

سلام مامان نارگیل. منم توی ۶ هفته م. دقیقا علائم تورو دارم.اصلا تهوع ندارم.فقط گاهی یه کوچولو درد و اسپاسم زیر شکم.انقد بی علامتم گاهی فکر میکنم باردار نیستم. شما کی رفتی سونو؟جنین و ساک رو دیدن؟ضربان چطور

من صبح ها تهوع صبگاهی دارم و از بدی غذا و غذا بیزارم هرکی میشنوه میگ بچت دختره
😂😂

دقیقا منم مثل توام

انشالله یه نی نی سالم وتپلوباشه😊ولی تهوع اینا هیچ ربطی به جنسیت نداره

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری