خانوما من ترشح سبز رنگ دیدم خطرناکه😭😭😭😭

۸ پاسخ

ممکنه عفونت باشه

ممنونم از همه شما

بو سوزش خارش نداری حجمش کمه جای نگرانی نیست تو بیشتر مواقع اینجوری طبیعیه
اگه حجمش زیاده خارش و سوزش یا بو داره حتما تو اولین زمان برو دکتر که برات دارو تجویز کنه

به منم گفت اگه بو و خارش نداری و همیشه نیست نمیخاد دارو استفاده کن

باشه باشه

عفونته برو دکتر

منم داشتم دکترم گف اگر بو نداره سوزش و خارش نداری طبیعیه

حتما برو دکتر دارو بهت بده عفونت داری

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته یازدهم بارداری