سلام خانوما اسم فلوریا چطوره

۸ پاسخ

فلورا بهتره

راستش بیشتر شبیه اسم برند وسیله و مواد غذاییه عزیزم ببخشید

فریحا هم قشنگه.....

بزرگه یکم بزار فلور قشنگتره

عزیزم اون گلوریا معنی مجلل و بزرگ میده
فلوریا نشنیدم تا به حال

شرمنده رک میگم جالب نیست

یه خورده طولانیه حس میکنم...تو دهن خوب گفته نمیشه....بازم خودتون بهتر میدونین

سخته تو زبون نمیچرخه با احترام جالب نیس

سوال های مرتبط

مامان شاهان وتودلی💙❤ مامان شاهان وتودلی💙❤ هفته هجدهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی
مامان آیلین ،آریا مامان آیلین ،آریا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلی خانوم🫀 مامان دلی خانوم🫀 ۲ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی