۴ پاسخ

عزیزم این پماد برای بیرون واژن هست و موضعی داخل واژن نزن

دکترم گفت با انگشت ببر داخل زدم اینترنت هم کفت توی بارداری اپلیکاتور استفاده نشه بهتره

جدی ؟ نه بعید میدونم اگه خطر داشته باشه دکتر نمیده که

من دکترم امروز بهم داد هنو استفاده نکردم

سوال های مرتبط

مامان رادین و تو دلی مامان رادین و تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پـنــاه..؛🌸 مامان پـنــاه..؛🌸 ۵ ماهگی
مامان خانم طلا 🥰💖 مامان خانم طلا 🥰💖 روزهای ابتدایی تولد