خدایا شکرت بالاخره رفتم توی ۶ ماه

۷ پاسخ

منم همینطور
باهمیم🤩

نمیگذرهه که

وای خداروشکر منم امشب رفتم‌تو۲۰ هفته ایشالا۱۴روز دیگ میرم ۶ماه انشالا برای همه راحت و خوب بگذره

منو گل پسری ام رفتیم تو ماه هفت
هم خوشحالم از اینکه داره زود میگذره و قرار زودتر بغلش کنم هم استرس زایمانو دارم خدایا خودت ب همه مادرای باردار کمک کن

انشالله که برات زود بگذره
برای من ک طولانی ترین ماه بود تموم نمیشد

حالا مثل من اینقد باید بشینی تا بگی رفتم ۷🤣🤣🤣🤣🤣

سلامتی راحت بگذرونی

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان آیسان کوچولو مامان آیسان کوچولو ۱۱ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی
مامان پسرم 🩵 مامان پسرم 🩵 هفته سی‌ودوم بارداری