خانوما ، قلوه چطوری درست کنم برا دخترم ؟

۴ پاسخ

من میذارم یخچال بعد ک یخ زد رنده میکنم تو پیاز سرخ شده یکم ادویه و رب و نمک میزنم برا لعابش هم یکم سیب زمینی میریزم قشنگ بذار بپزه

بزار تو شیشه با ی کوچولو پیاز دوساعت بپزه قشنگ آب میندازه بعد بده بهش بخوره اینجوری خیلی خاصیت داره

کبابیش خوشمزع تره

من کباب میکنم میدم دستش خودش میخوره
ولی خیلی نمیزارم بسوزع

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۲ سالگی
مامان شیرین وتودلی🤰 مامان شیرین وتودلی🤰 هفته دهم بارداری
مامان ماهلین🌸🎀 مامان ماهلین🌸🎀 ۲ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی