دخترا کسی می‌دونه سزارین اختیاری بیمارستان دولتی چقده

۱۲ پاسخ

مگه بیمارستان دولتی قبول میکنمن عزیزم؟من فکر میکردم دکتر زیرمیزی میگیره و فقط بیمارستان خصوصی انجام میدن

دولتی سزارین اختیاری نمیکنن

مگه اینکه زایمان قبلیت سزارین باشه

سزارین اختیاری نداره دولتی!!

بعید میدونم‌دولتی قبول کنن

دولتي اختياري نداره
ورزش كن بتوني براي طبيعي

عزیزم متاسفانه نمیشه

بیمارستان شریعتی هم سزارین اختیاری داره تقریبا فک کنم گفت ۷ تومن اینا شایدم کمتر دقیق یادم نیست

بیمارستان میلاد با بیمه تامین اجتماعی رایگانه انجام میدن

دولتی اختیاری نداره

نمیکنن

فک میکنم ۱۰ ملیون

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد