خانما بچه های شماهم شیر بالا میارن؟؟از چیه؟؟

۵ پاسخ

اره ناراحت نباش.اگه دل درد اینا نداره

اروغش رو بگیر. شیر اضافه رو بالا میاره

اره
رو سطح شیب دار بزارش سرش بالاتر باشه وگرنه مث دختر من هرچی بخوره میاره بالا

واسه من از نزدن آروغ و زیاد خوردن

واسه من از قطره ویتامین اد بود که بهداشت داده بود دیگ دکتر عوضی کرد و دستورش هم تغییر داد

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان محمد حامد💙🩵💙 مامان محمد حامد💙🩵💙 ۵ ماهگی
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی