۲ پاسخ

هم طبیعی بعضیاشون هم سزارین
یکیشون مریم زایمان کرده بود اصلا راضی نبود

دوستای کرجی من همه اونجا زایمان کردن خودشونو خواهراشون خیلی راضی هستن

سوال های مرتبط

مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وششم بارداری