۲ پاسخ

وااااییی منم همین سوالو دارم میخوام طبیعی با بیحسی اپیدورال بیارم. تعریف بیمارستانشو خیلی شنیدم اما نمیدونم ک ماما های همونجا جچوری زایمان طبیعی رو انجام میدن... دکتر خودمم گفت اگه بیام برای طبیعی 8 تومن میگیرم

میخوایی بری اونجا؟ من تعریفشو شنیدم
ولی دکترم بیمارستان آرام زایمان میکنه

سوال های مرتبط

مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وهفتم بارداری