۵ پاسخ

دکتر هاشمی فقط طبیعی میاره سزارین پولکیه هرچند میگن هیچ نمیگیره دروغه.دکتر عیدی ۱۰ تمن میگیره من دکترم بود عالیع جا بخیه ها اصلا مشخص نیس
هزینه بیمارستانم با بیمه ۲۵ تا ۳۰ تمن تقریبا

زنگ بزن بیمارستان بپرس
بیمه ام فرق داره
ولی خب ۳۰ صد درصد

فکر کنم سزارین ۳۵تومن باشه طبیعی رو نمیدونم

سوال منم هست تو اینترنت زدم یه چیزایی اورد ولی مطمئن نیستم،بیمه تکمیلی دارید؟؟

دکترتون کیه؟

سوال های مرتبط

مامان رادین 🤰شایلین مامان رادین 🤰شایلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری