این سونوی منه متوجه میشیم خوبه همچی؟

تصویر
۳ پاسخ

میگه بچه ت به لطف خدا هیچ ناهنجاری ای نداره
خیلی مبارکت باشه
منم یه وقتایی ب بچه دوم فکر میکنم
پسرتون چند وقتشه ک باردار شدید؟

اره منم خیلی تعریفشو شنیده بودم اولین بار رفتم خیلی راضیم.
اره ۱۶هفته بریچ بود الان چرخیده احتمال داره باز بچرخه تا آخر زایمان یا نه؟؟

خداروشکرهمه چیز خوبه
دکتر مشیریان هم دقیق درست
یکی ازدوستام پیش ایشون میرفتن

بچه ت هم ک سفالیک طبعیی زایمان میکنی
وزن بچه ت ۱ کیلو۶۳۰ گرم😄

سوال های مرتبط

مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا خانم😍 مامان آوا خانم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدحسین و حلما مامان محمدحسین و حلما هفته نوزدهم بارداری