مامانا این جواب آزمایش خوبه یا نه؟

تصویر
۳ پاسخ

آزمایشگاهه کلا فارسی میده جوابا رو ؟

انگار دفع پروتئین داری Hزده زیاده

انگلیسیش رو بزار
ولی احتمالا دفع پروتئین داری

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو ۱۱ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۹ ماهگی
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری