۲ پاسخ

اره عزیزم
یه کوچولو ارزون تر از نانِ ۲
ما سه تا نان۲ داشتیم بردیم پس دادیم که بهمون نان۳ بده، چهارتومن برگردوند😅

اره روش نوشته بالای یکسال

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۶ ماهگی
مامان جانا🤍 مامان جانا🤍 ۱۳ ماهگی