دوسالگی وزن۱۲/۳۰۰خوبه؟

۹ پاسخ

دختر منم‌همین بود ۷۰ گرمم‌کمرتر

عالی عزیزم

عالیه پسر من کمتره فک کنم

والا دختر من۱۰ونیم بود

من که باهزارتا بدبختی از برج دو تازهزور زده رسیده به ده کیلو

من امروز بردم بهداشت گفت ۱۲ خیلی خوبه برا پسر تو دو سالگی

اره خوبه

بله خوبه

برا پسر فک کنم کمه

سوال های مرتبط

مامان علی اقاو نخود🤰 مامان علی اقاو نخود🤰 ۳ سالگی
مامان فرستاده خدا كـــيــاراد💙 مامان فرستاده خدا كـــيــاراد💙 ۲ سالگی
مامان مصباح مامان مصباح ۲ سالگی
مامان فاطمه ضحی مامان فاطمه ضحی ۲ سالگی
مامان آوین مامان آوین ۲ سالگی
مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی
مامان janan مامان janan ۲ سالگی