برای ۳ماهگی ایده بدید 😀

۶ پاسخ

هنوز نگرفتم امروز کیک سفارش دادم با بادکنک عدد و لباس ستش

من دارم برا ده ماهگیو میگیرم
الان تاپیک میزارم ببین

من ساده گرفتم

من میخام با دلار عکس بگیرم

بفرستین منم لازم دارم🤣 فردا سه ماهگی پسرمه

وای من که از سه ماهگی واسه رستا عکس نگرفتم انقدر ننه ی گشادی شدم😩😩🥲💔ولی پنج ماهگی میگیرم براش
۱۹ ام

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان آیرا مامان آیرا ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۱ ماهگی
مامان هانا..دختر مامان هانا..دختر ۷ ماهگی