۸ پاسخ

نگاه کنی لک رو بدن بچه میفنه

بله تقریبا از ساعت ۷ شروع میشه
بهتر زن باردار بیرون نره ، به آسمون نگاه نکنه ، دستش رو روی شکمش اینا و بهتر بدنش نزن تا ساعت ۱۲:۳۰ هست

زن باردارنبایدنگاه کنه ب ماه

بله عزیزم اگه بارداری نگاه نکن فداتشم

نگاه نکنی بهتره

دست به بدنت نزن
من پسرم باسنش حالت ماه گرفتگی داره

من باردار بودم ماه گرفتگي شد خودمم بيرون بودم خداوشكر دخترم هيچيش نشد

نه عزیزم چ خطری
هرچی میگن خرافاتع
فقط ذکر بگید دعا کنید آرزوهاتون رو در خواست کنید از خدا همین

سوال های مرتبط

مامان 🍓ماهور گلے 🌱 مامان 🍓ماهور گلے 🌱 ۲ سالگی