۸ پاسخ

سلام عزیزان هم اینکه رعایت کردین و بیرون نرفتید این کافیه. دست به شکم نزن و با جاییتو نخارون دیگه خرافاته آیة الکرسی بخونید و آروم باشید

در حال قدم زدن 😂😑

دوستان الان که خونه ایم دست به شکم بزنیم ضرر داره یا اشکال نداره؟

خارش

موندم چجوری دست به جاییم نزنم 😆

در حال خاروندن بدن

همه پرده ها کشیدم
حالا برعکس امشب انقد دلم میخاد برم بیرون ولی نمیشه
شنیدم یس بخونیم و ارزوهامون بنویسیم حتما انشاالله میرسیم بهشون دارم ارزوهام مینویسم

تو اتاق تاریک زیر پتو پرده هام همه کشیدم😂

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سیزدهم بارداری