۶ پاسخ

آزمایش 3 تومن سونو 1600

من فعلا ازمایش دادم ۳۰۷۰ شد با بیمه

من ازمایش رو پرسیدم گفت 3میلیون سنو رو انجام دادم 1250شد

من ازمایش ۱۷هفته دادم ازمایش خون غلبارگری ۳ماه دوم
قیمتش هم۵۳۶تومن بود
ولی هنوز سونوگرافیشو نرفتم و پرسیدم ک ۱۵۰۰هم میشه قیمتش

ازمایش غربالگری دوم هزینش۷۰۰
سونو انومالی۱۵۰۰

مال من ۳ میلیون بود

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان حمیدرضا ونی نی مامان حمیدرضا ونی نی ۳ ماهگی
مامان مائده مامان مائده هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادوین🌹✨️🎈 مامان رادوین🌹✨️🎈 ۶ ماهگی
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان زهره مامان زهره هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرین👩‍🍼💙 مامان آرین👩‍🍼💙 ۴ ماهگی
مامان شنبلیله مامان شنبلیله هفته بیست‌ودوم بارداری