کسی تو ۱۶هفتگی آنومالی رفته؟؟

۶ پاسخ

من ۱۷ هفته و ۵روز میخام برم ب امید خدا

من 16 هفته و 6 روز رفتم

من ۱۸هفته و۶روز رفتم دیرتر بری بهتره بچه بزرگترشه اجزای بدنش واضح ترمشخص میشه

نه زوده عزیزم

نه ۱۶هفته بچه کامل همه چیزش تشکیل نشده ۱۸هفتع بهترین زمان هست

دوستان منظور از جفت خلفی است یعنی چی؟
اون وقت بچه پسر میشه یا دختر؟

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فاطمه قنبری مامان فاطمه قنبری ۴ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان مامان جوجه مامان هفته بیستم بارداری
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی هفته سی‌ویکم بارداری