کسی میدونه این ازمایش چیه گفتن ۱۶هفتگی بدم

تصویر
۶ پاسخ

برای منم دکترم گفته تو ۱۶ هفته و یکروز برم انجام بدم .
دو هفته بعدش آنومالی

آره این ازمایش کواد توی 16 هفتگی باید انجام بدی

دکتر برا منم نوشته،انتی همچی خوب بود
ولی خب باید انجام بدیم دیگ غربالگری ها کلا مهمه

واسه منم نوشت ولی گفت کاملا اختیاریه
با اینکه انتی سالم بود
نمیدونم انجام بدم یا نه

اگه وارد ۱۶ هفته شدی میتونی انجامش بدی چون دکتر گفته ۱۶ هفته
ببین دکترت بهت چی میگه

فک کنم آزمایش غربالگری دوم باشه
چون دکتر به منم گفت ۱۶ هفته بیا آزمایش غربالگری دوم رو انجام بده بااینکه جواب ازمایش غربالگری اولم سالم سالمه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان مامان نادیا مامان مامان نادیا ۳ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان ارکان یا آنیا مامان ارکان یا آنیا هفته هفدهم بارداری
مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هفته نوزدهم بارداری