بچه ها کسی میدونه این ازمایش برای چیه؟

تصویر
۲ پاسخ

اگه اشتباه نکنم آزمایش غربالگری دوم هست که برای من ۱۶ هفته نوشته انجام بدم

برا منم ۱۶ هفتگی باید بدم نیاز ب ناشتا بودن داره؟فردا صب باید بدم شام جاتون خالی تا خرخره خوردم🫤

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان مامان نادیا مامان مامان نادیا ۳ ماهگی