۱۰ پاسخ

اره منم دادم

اره عزیزم میری قسمت شبکه اجتماعی یه علامت + هستش میزنی رو قسمت فرزند پروی سوالتو میپرسی گلم

آزمایش کلی هست منم بعد از تشکیل قلب رفتم دادم قند-تیروئید-چربی-ذخیره آهن-کراتین-اوره-

قند ناشتا ، اوره ،کراتین ایدز ،هپاتیت ، سرخجه تیرویید ،ویتامین دی،هموگلوبین خون ،گروه خونی ،اهن ادرار انالیز وکشت

خانممماااااا جواب سوال منو می‌دین لطفاً من شش هفته و شش روز برم سونو خوبه

آزمایش چکاپ کامل بارداریه، منم اوایل دادم

عزیزم اینا ازمایش های اول بارداری هست.قند ایدز و هپاتیت و گروه خونی و ویتامین دی و تیروییدو ازمایشای روتین

ازمایش بیماریهای خاص

یکیش مال ویتامین د۳,با تیرویید. فک کنم غظلت خون
بقیشو نمیدونم

سلام اره من دادم همون تو ۸هفتگی ازمایش خیلی چیزا هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته پانزدهم بارداری
مامان ارکان یا آنیا مامان ارکان یا آنیا هفته هجدهم بارداری
مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان ماهلین و ایهان مامان ماهلین و ایهان ۵ ماهگی
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آریا. ایلماه ❤❤ مامان آریا. ایلماه ❤❤ ۳ ماهگی
مامان مامان نادیا مامان مامان نادیا ۳ ماهگی