سلام خانم ها کسی از این ازمایش چیزی میدونه چیه

تصویر
۲ پاسخ

ازمایش چی هست

آزمایشت کاملا نرماله نه ایدز نه قند هیچی نداری خدا رو شکر، یکم فقط مونوسیت‌ت کمه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل ۶ ماهگی