۵ پاسخ

احتمال دختر. ممنون عزیزم

ریسک هات پاینن .ولی اون خط قرمز نوشته ب خاطر سن بالای خودت و بالا بودن هورمون بتا باید ۱۵ هفته تست های بیشتری بدی .البته اینا همشون الکی ملکی هست .بهش فکر نکن ولی پیگیر باش

خوبه نینیتم صددرصد دختره😁😍

خوبه ریسک تریزومی ها و سندرم داون منفیه

خوبه جان

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلماه🌙🩷 مامان نیلماه🌙🩷 هفته سی‌وسوم بارداری