۷ پاسخ

سلام خوبه عزیزم

خوبه

طبیعیع

منم کم کاری تیروئید دارم.البته باردار نیستم ولی دکتر گفته بود تو بارداری TSHباید حداقل 2/5 باشه

خوبه دیگه

خوبه نرماله

مال من 0.60بود دکترم چیزی نگفت گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه🤰❤️ مامان پناه🤰❤️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سراج مامان سراج ۳ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری ۱ ماهگی
مامان دخترم
💝🩷 مامان دخترم 💝🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری