۲ پاسخ

نه تیروئیدت بالاس اگه قرص میخوری دکتر دوزشو میبره بالا مثل من.نگران نباش

احتمالا قرص بده بهت. منم کم کاری تیرویید دارم لووتیروکسین میخورم.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سراج مامان سراج ۳ ماهگی
مامان سپهر و دلسا❤️ مامان سپهر و دلسا❤️ ۶ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا هفته سی‌ویکم بارداری