کسی میدونه جواب آزمایش غربالگری اول خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزم خوبی دکتر به شما آسپرین نداد تو بارداری بعد آزمایش خون آن تی عزیزم آزمایش مرحله دومت خوب بود خداروشکر

خانوما میشه آزمایش منم تفسیر کنید

عزیزم دکترت چی گفت منم زده غلظت بالا نو زده پاین

اره نرماله از روی عدد مام هم حس میکنم بچه پسر

نرماله خوبه

چیزی بهت نگفت دکتر

سوال های مرتبط