۶ پاسخ

مرسی ازهمگی

خوبه

ترجمش گلم

تصویر

خیلی خوبه خدارو شکر
نگران نباش
منفی هست همش عزیزم

فک کنم باید سلفری انجام بدید
استرس نداشته باش
جوابش خوبه
ولی چون سنتون بالاس و عدد ان تی بالایه
انجام بدی بهتره به نفعتونه❤️

خوبه

سوال های مرتبط

مامان آریا👦🏻🫀 مامان آریا👦🏻🫀 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیانا خانم مامان دیانا خانم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سوین وسلین👩‍🍼 مامان سوین وسلین👩‍🍼 ۱ ماهگی