سلام میشه بگین جواب آزمایش nt من خوبه یانه؟دارم از استرس میمیرم

تصویر
۵ پاسخ

همه چیش خوبه خدارشکر

فکر کنم باید بری آمنیوسنتز ولی چون عدد nt بالاست

خوبه گلم

نرماله

همش/نرماله

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان محمد ومرسانا مامان محمد ومرسانا روزهای ابتدایی تولد
مامان juju مامان juju هفته سی‌وششم بارداری
مامان ایمان مامان ایمان ۲ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی