خانما کسی تو هفته های 16 رفته انومالی

۷ پاسخ

اره من رفتم بعد تو سونو نوشته دو هفته دیگه تکرار بشه

بهترین تایم انومالی 18هفته و 3روزه زود تر نرو دیر ترم نرو البته سونوش اینه
اگر ازمایش داشته باشی باید ازمایشش رو 16هفته انجام بدی سونوش رو 18هفته و 3روز

از۱۷هفته و ۱روز به بعدمیتونی بری

خیلی زوده ۱۶ هفته، حتی ۱۸ هفته هم زوده و تنها دلیلی که تو ایران ۱۸ هفته میرن محدودیت زمانی قانون سقطه، وگرنه بهتره بین ۲۰ تا ۲۴ هفته انجام بشه که تمام استخ.نها و آناتومی به صورت کامل شکل گرفته باشه

۱۸ ب بعد باید رفت

من اخرای ۱۶هفته رفتم

بهترین تایمش همون ۱۸ هفتس

سوال های مرتبط

مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هاکان🩵 مامان هاکان🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری