بله من ۱۶ و ۶ روز دکترم فرستاد هم آزمایش دادم هم سونوگرافی رفتم البته از ۳ تا سونوگرافی زنگ زدم پرسیدم گفتن از ۱۶ هفته میشه رفت و نشون میده هرچی که باشه رو
بله من 15 هفته رفتم یعنی زنگ زدم برم برای تعیین جنسیت سونو گفت همون بیا برا انومالی جنسیت هم مشخص میشه و من 15 هفته و 2 روز رفتم هم جنسیت هم انومالی انجام دادم
من دیروز میخواستم برم دکتر قبول نکرد
بخوای بری عیب نداره ولی ۱۸هفته بری خیالت راحتتره همه چی بهتر نشون داده میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.