خانما کسی ۱۶ هفته رفته برای سنو انومالی

۴ پاسخ

بله من ۱۶ و ۶ روز دکترم فرستاد هم آزمایش دادم هم سونوگرافی رفتم البته از ۳ تا سونوگرافی زنگ زدم پرسیدم گفتن از ۱۶ هفته میشه رفت و نشون میده هرچی که باشه رو

بله من 15 هفته رفتم یعنی زنگ زدم برم برای تعیین جنسیت سونو گفت همون بیا برا انومالی جنسیت هم مشخص میشه و من 15 هفته و 2 روز رفتم هم جنسیت هم انومالی انجام دادم

من دیروز میخواستم برم دکتر قبول نکرد

بخوای بری عیب نداره ولی ۱۸هفته بری خیالت راحتتره همه چی بهتر نشون داده میشه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اسرا خانوم مامان اسرا خانوم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق👶🏻🤰🏻 مامان فندوق👶🏻🤰🏻 ۶ ماهگی