سلام خانما کسی ۱۶ هفته ۵ روز رفته انومالی یا نمیشه🥲

۱۵ پاسخ

به من دکترم گف ۱۷ برو من ۱۶ و ۶ رفتم ولی همچنان میگم کاش زود نمی‌رفتم خیالم راحت نیست
دکتر چیزی نگف گف خوبه ولی میترسم باز صبر کن

از ۱۸ تا ۲۲ هفته وقته ک بری زودتر نرو
۱۸ و ۳ روز خوبه

دیگه صبر کن هفته دیگه برو انومالی دقیق تره

من 18 هفته و 3 روز رفتم

دکتر من گفت ۱۷هفته و ۳روز برو منم موندم برم یانه

نه زوده ، بین ۱۸ تا ۲۲ هفته باید بری

زوده 18هفته و 3روز خوبه

ن زوووده بزار ۸ هفته و ۳‌روز عالیه

یک هفته بعد ۱۷ هفته و پنج روز برو

دکتر من گفت بین 17 تا 18 هفته برو

هنوز زوده بیشتر به خودت استرس وارد میشه

از ۱۷هفته میرن ولی بهتره تا ۱۸هفته صبر کنی

من ۱۶ هفته و ۴ روز بودم رفتم

ن نمیشه از ۱۸ تا ۲۲ باید بری

ن‌نمیشه الان

سوال های مرتبط

مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان سامی🩵 مامان سامی🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان بچه هام🩷🩵🩵 مامان بچه هام🩷🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورِ من🩷 مامان نورِ من🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 و تو دلیم مامان دخترم🩷 و تو دلیم هفته هجدهم بارداری