۶ پاسخ

من یک روز بعدش رفتم. ینی ۱۷ هفته تمام. فرداش شدم ۱۷ هفته و یک روز

تو این تایم خیلی زوده اکثر اندام ها تشکیل نشده

سلام خانوما من همش ب پهلو می‌خوابم یهو از خواب بیدار میشم چن روزه میبینم پهلو و باسنم گرفته و سر شده بعد ب پهلو دیگه جابجا میشم شما هم اینجورید

خیلی زوده

من ۱۷ و ۲ روز بودم

دکتر برا من. نوشته نمیرم ینی رفتم سونو. قبول نکرد

سوال های مرتبط

مامان کوثر و امیرعباس مامان کوثر و امیرعباس ۴ ماهگی
مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ودوم بارداری